lørdag 27. september 2014

Champagne, kaviar og jenteting. Noen ganger påvirkes jeg av sosiale medier.

På instagram er det jo mange flotte bilder og mye inspirasjon å hente.
En dag hadde Rossini Caviar likt en av mine bilder, husker ikke hvilket bilde det var, men ikke kaviar ihvertfall.
Jeg elsker kaviar som mye annet å spise, he he he.
Jeg googlet og fant ut at kaviaren ble solgt på Kastrup, flyplassen i København.
Så da jeg var i københavn i forbindelse med jobb måtte jeg stoppe innom på hjemveien å kjøpe litt kaviar, skrekk og gru. Ja skrekk og gru for det er hinsides all fornuft å kjøpe med seg selv en liten boks av disse små runde fiskeeggene.
Jeg har blitt anbefalt å drikke Vodka eller Champagne til, for min del ble det Champagne. Jeg drikker  ikke så mye og så tåler jeg så lite, lite vits å bli svingstang når man skal nyte noe godt:)
Vel alt er relativt;) he he, forstår at mange ikke liker kaviar.


En gang for lenge siden da vi bodde i Hong Kong hadde jeg kjøpt inn litt kaviar til et selskap. Jeg hadde en liten burk til overs og usikker på når jeg kunne servere den endte jeg på sofan foran TVn med en liten boks kaviar og Coca Cola, ha ha ha helligbrøde.
Til slik mat og drikke følte jeg at jeg måtte pynte meg og lage riktig tilbehør til som blinis, bokhvetelapper som jeg har laget som et eget lite innlegg på Lizas matverden.
Antrekket for anledningen ble en Diane Von Furstenberg kjole, enda mer skrekk og gru, da den ble kjøpt inn var det flytene føde på meg de ukene jeg var hjemme alene. For de som følger matbloggen og lurer på når det kan ha vært, jo det var de dagene det ikke ble noe innlegg :)
En ting jeg vil nevne, de hadde salg på Høyer på Eger i Karl Johan og jeg fikk kjolen for halv pris.
Jeg har jo tidligere jobbet med bijouteri og på Gave og Interiørmessen har jeg blitt kjent med Sylvsmidja en bedrift på Voss som produserer bunadsølv og i år har de kommet med smykkeserien Spor som de har samarbeidet med  Anne Lise Tollefsen om å lage.
Jeg falt for dette halssmykket med forgylt sølv og silkeskjerf, flott og sart på en gang.
Dette bildet er tatt tidligere men hadde samme kjole på meg:)
Som dere ser liker jeg smykker av blandede materialer, dette armbåndet er fra Farmhousedesign som jeg først ble kjent med via Lille interiør i Moss, som ved en tilfeldighet begynte de å følge instagram kontoen min:) Lise Camilla er bare opptatt av matbildene på Instagram  :D
Clutchen på bildet må jeg også bare fremsnakke, den er designet og laget av min gode nabo Andre Wallenborg og hans fantastiske kone lar meg låne en veske eller to til bruk når jeg skal pynte meg.
Herlig med slike naboer:)
Dette innlegget er ikke betalt reklame, jeg liker bare tingene og noen ganger er det lov å hjelpe venner og kjente samt unne seg noe fint og godt.
Ha en fin lørdag
Klem




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...