søndag 23. februar 2014

Freya BH skole

Undertøy og frokost, det er en fin start på dagen det:)
For litt siden var jeg på BH skole i regi av merket Eveden på Gabelshus i Oslo
 Som Freya ambasadør fikk jeg lov til å velge meg ut et sett med undertøy og siden jeg har planer om et nytt og bedre liv med trening valgte jeg sport bh. Jeg har nå fått testet den ut og den er helt fantastisk, deilig å ha på. Det jeg likte var at det var ingen risting i front når jeg svinser og hopper rundt i Zumbatimene, den strammet ikke på noe måte og jeg kjente knapt nok at jeg hadde den på.


Siden jeg har begynte å trene igjen har jeg gått ned hele tre kilo, juhu:):):):)Stort smilefjes.
Jeg unnet meg hele to croissanter med god samvittighet, masse frukt og litt juce.
Viste dere at mange av oss bruker for stor vidde på bh'n og for liten cup, det som skjer er at vi da strammer stroppene for mye, bh'n drar seg opp til nakken, stroppene gnager inn i skuldrene og j og ja bystene henger ikke pent i front. Jeg gikk fra 80 C til 75 D og bh'n sitter penere. Cupen skal begynne midt under armen,for da får dere med hele puppen i cupen og ingenting blir klemt igjen utenfor. For de av dere som tror dere har en valk der på siden, ikke bekymre dere. Denne morgenen lærte vi om the magic lift, du skal dra valken forover og inn i cupen. 
Resultatet er 
1. mindre valk langs bh kanten 
2. større byste.
 Eveden har mange merker foruten Freya.
i Skandinavia har de også
Huit 8
Fantacy
Elomi
Fauve
Alle er tilpasset de forskjellige kvinne fasongene, så det finnes noe for hver og en.
Elomi til eksempel er for de formfulle kvinnene hvor størelsen går helt opp til 105 K
 Undertøyet kommer i mange forskjellige farger og mønstere, som sagt noe for alle.




4 kommentarer:

  1. Alltid kos å spise frokost med deg *smiler*

    klem

    SvarSlett
  2. Sånn nå får jeg vel kommentere til deg også vel, ikke bare snik titte.... Elsker å kikke innom bloggen din altså :) Og guri som jeg fikk lyst på nytt undertøy.

    SvarSlett
  3. WOW så fint undertøy!! Herlig med noe nytt!

    Ha en fin kveld og en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  4. Freya har de mest herlig bhene og det beste utvalget av størrelser! Du er heldig :) PS jeg har fått ny blogg (tildigere RyddigNok)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...