onsdag 10. april 2013

Vårfornyelse

 Forfengelig jeg? Jo litt:) Jeg unnskylder meg med at jeg har kommet i 40 års krisen.
Våren nærmer seg og det er mye sosialt i vente både i bloggeverden og privat, så da må jeg ha noe å ha på meg. Ja, jeg har passert førti og himler med øynene nå jentene mine må ha noe nytt når de skal ut. Hvor har de fått det fra tro?;) Lilla er vist årets farge og jeg elsker lilla, men da jeg så disse plaggene måtte de bare være med meg hjem. Jeg blir i så godt humør av fargene og detaljene.
Den lette knall oransje dunjakken er et merke som heter Dear Daharma  skjerfet fra Beck Søndergaard
og er kjøpt hos Lille Interiør på Jeløy i Moss
Blusen og toppen er fra Michael Kors og er fra Porto Bello i Moss
 Noen bling armbånd for å stæsje opp antrekkene., det med bling bling kulene er fra merket Lea og de to andre er Tokyo Jane.
Da er jeg klar for diverse treff og besøk:)

3 kommentarer:

  1. Det er lov å unne seg noen nye klær! Garderoben min lider under "skal være mulig å amme i", så jeg føler meg slettes ikke lekker. Gleder meg til det blir varmere og jeg kan droppe genseren, genser er ikke helt min greie.
    Kunne du forresten sendt meg e-posten din på katrine@kaheggelund.net, jeg har et nytt prosjekt på gang og jeg har lyst å involvere deg ;) klem!

    SvarSlett
  2. send litt shoppevirus litt nordover på øya. Jeg trenger fornyelse av garderoben :)

    Fine plagg du hadde valgt :)
    Klem

    SvarSlett
  3. lekre plagg du har kjøpt deg, og jeg elsker fargen på jakken:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...