torsdag 20. desember 2012

Et annerledes bloggtreff

Som nevnt i forrige innlegg var jeg på et lite vinsmakekurs og vi var en god blanding med forskjellige bloggere, jeg dro vel opp snitt alderen en smule, men bare litt. Bare en matblogger var med og resten var personer jeg bare har sett i media, reallitystjerner og de er jo som alle andre.
Under ser dere et lite knippe av de som var der og jeg hadde bare møtt en av den tidligere, søte Helene med bloggen Mat by Helene.
Det ble litt prat om fjorårets "Butter crisis" med Bjørnar sin alterego Tommylife.

Jeg ba alle å gjøre seg litt til, men fjeset mitt ble litt for mye tull, så jeg klippet meg bort:)
Selv om jeg var eldre en mange var det gøy alikevel, det blir ikke mer moro enn hva man lager selv:)

Nå tror jeg ikke det blir flere bloggtreff i år og da jeg begynte å blogge så viste jeg ikke at slikt eksisterte.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...