tirsdag 6. november 2012

Jeg vant, jeg vant, juhu:) Hos den Franske landstil på Moi

Jeg har jo som sagt vært på førjulskos på Moi hos Den Franske landstil, en herlig tur med mange bloggedamer.  På disse treffene er det gjerne vanlig med goodiebags, loddtrekning med mange fine premier og jeg var så heldig å vinne et høyskap fra Eskoleia AS og jeg kunne få velge farge selv:)))
Så er det valgets kvaler da, hvilken farge skal jeg velge. Jeg har lyst på en isblå, støvgrå eller kanskje velge noe trygt som hvitt.
Så var det innredning da, kanskje nr. 4 da kan mini bruke den til å henge fra seg yttertøyet sitt, da blir det nok isblå og skal stå i gangen, jeg får tenke litt på det.
Tusen takk til Den Franske Landstil og Eskoleia.

11 kommentarer:

  1. Heldige du... Derfor du skal ta deg en tur til Alnabru også ?

    Glade dagen til deg

    SvarSlett
  2. Så utrolig heldig du var Liza :D
    Skjønner at det ikke er bare bare å velge, men du finner nok ut av det...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer :)
    Jeg hadde valgt den grå.
    Heldig du;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    Takk for sist! Veldig kjekt å hilse på deg. Og så gøy at du hadde reist så langt for å være med på treffet:)

    Steike du var heldig som vant da! Jeg var ikke klar over at skapet hadde så mange valgmuligheter! Genialt!

    Ønsker deg en riktig god uke videre!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  5. Oi, heldige du!!
    Den er KUL!!
    Jeg tror jeg hadde safet på sort eller hvit jeg, selv om det er kult med litt farge og:))

    SvarSlett
  6. Hvor er du heldig. Tillykke med den fine præmie ;o)

    SvarSlett
  7. Gratulerer igjen med det flotte skapet!!! :-)

    SvarSlett
  8. Fint skap du vant! Heldige du! Så kjekt!
    Fine farger du tenker å velge. Jeg tror jeg ville gått for grått. Tidløs farge:)

    God klem Tonje
    PS. bli gjerne med på giveawayen min. du kan vinne lekre øreringer fra The Butterflyshow:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...