fredag 27. juli 2012

Lillesøster og storesøsters sommer DIY

Sola har ikke alltid vært fremme i sommer og det har vært mye inne tid i sommer.
Storesøster og lillesøster har ikke manglet på aktiviteter, på loftet fant de et gammelt tie dye sett og mamma ble sent til H&M for å kjøpe noe å farge. 
Over ser dere resultatet av et av jentenes regnværs aktiviteter:)
Under ser dere litt bilder fra fargeprosessen.




Etter fargingen måtte det små knyttene tørke i et døgn, så vaskes i vaskemaskinen, deretter i tørketrommelen og så var de klare til bruk:)



7 kommentarer:

  1. For en artig regnværsaktivitet=)

    Og så stas for ungene å bruke t-skjorter de har laget selv;)

    Ønsker deg en koselig helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. fin ide . jeg kunne godt tenke meg å prøve denne her for å fornye klærne mine som jeg ikke bruker mer for da blir de som nye. ha en flott lørdag ..

    SvarSlett
  3. Kjempeflott inneaktivitet for småjentene :-) Det er ikke så lett å finne på noe å gjøre med det været vi har hatt her hjemme i sommer :-( Vi var heldige og hadde supert vært på fjellet, da ble det MASSE tid ute!

    Ha en fin uke Liza!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Så kul DIY!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett
  5. Så artig det ble! SIkkert veldig gøy for barna. Håper dere har fått litt sol noen dager. klem

    SvarSlett
  6. Så morro - kjempeflott med egenprodusert t-shirt :)
    Tenker meg at det er fornøyde jenter hos deg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Så gøy og så flotte t skjortene ble. Håper du har hatt en flott sommer. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...