torsdag 1. mars 2012

Vinnerene av give aways

Da begynner jeg øverst på bilde.
Peace smykket er vunnet av Emmas hvite borg med lodd nr. 139
Stjerne smykket er vunnet av Annfrid fra Min glede med lodd nr. 11
Hjerte ørepynt er vunnet av Netta med lodd nr.39
Svarte ørepynt er vunnet av Randi fra Borte bra, men hjemme best med lodd nr.60

Jeg har brukt random.org til trekningen, men har dessverre ikke forstått hvordan man skal kopiere bilde slik at jeg kan poste dem her.
Send meg mail på lizasverden@gmail.com så skal jeg få disse av gårde asap.

Gratulerer til dere fire og takk til alle som har vært med.



8 kommentarer:

  1. TUSEN TAKK :) Akkurat det jeg ønsket meg og!
    Sender deg mail nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. De kjedene er så fine :-D
    Er det mulighet å få kjøpt av deg også eller?

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Tusen takk det var jo en kjempe kjekk nyhet på en helt vanlig torsdag.


    Skal sende deg adressen min.


    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  4. Så moro!! Sitter her på Spanias Solkyst på en aldri så liten nettsurferunde denne torsdagskvelden, dette var jo kjempegøy! Sender deg en mail med adressen min:) Tusen takk!
    Ha en fin kveld.
    Klem, Randi

    SvarSlett
  5. Er det mulig!!!! Jeg var bare raskt innom for å sjekke om du hadde trukket også ser jeg at jeg har vunnet nydelige hjerteøredobber - nå ble jeg skikkelig glad :-)

    Tusen takk Liza og supergod helg til deg (jeg sender adressen min på e-post)!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Hurra hurra for heldige vinnere!

    Ønsker deg en finfin fredagskveld, her er cavaen poppet og jeg har inntatt hjørnet i sofaen med Nala og mannen.
    Klem og smil

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til vinnerne. Heldige!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Gratulerer til vinnerne!

    De kjedene er SÅ fine.
    Får man kjøpt noe sted eller? :)

    Fin start på uken til dere.
    Mange klemmer

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...