tirsdag 20. desember 2011

Det blir ikke sju slag på meg i år

Brosten
Men jeg har fått til noen kaker og mye godt og dessverre er vi kake- og søt mumser så det begymmer å bli lite eller ingenting igjen av det jeg har laget tidligere. Det falt i smak da of barna er fornøyde.
Jeg har dessverre ikke pizzellejern og brukte vaffeljern. Det funket, de ble kanskje ikke like fine men de smakte. Pizzelle er muligens forgjengeren til krumkaken og ble bakt så langt tilbake som romertiden
Litt info om pizzelle her


Nå skal jeg ta meg fri fra julebakst for i år og lade opp batteriene til julaften:)

Klem

1 kommentar:

  1. Dette så da riktig så snadder ut <3
    Og langt flere slag enn vi har her i huset ;)
    Vi holdt oss til oldemors sirupskake, pepperkaker, brune pinner og strul i år vi :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...