tirsdag 11. oktober 2011

Terr Amazon

Herlige og velduftende Bath Tea fra Terr Amazon
Oprah Winfrey elsker disse og det er jentene i Soon's Secret Garden som fører de i Norge.
Mitt første møte med merket Terr Amazon er fra Whole Foods I USA et økologisk supermarked, må innrømme at jeg savner et slikt sted i norge. I kjøkken skapet har jeg Raw Cocoa Nibs og 
Sacha Inchi roasted seeds fra forrige tur til USA. Det er blant annet Lille Interiør på Jeløy, Hos Lise i Porsgrund og Den gule kiosken i Son som fører disse bade teene. Den gule kiosken er fremdeles en kiosk , men med litt ekstra. Tror at planen er at det skal bli en delikatesse forretning og det gleder jeg meg til;) Der har jeg kjøpt litt av hvert men det kommer mer om det senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...