torsdag 9. juni 2011

Middag 9.06.2011 Flymat

Som nevnt i et annet innlegg tidliger så hadde jeg glemt kameraet mitt hjemme. Middagen i dag ble konsumert på SAS flyet ned til Milano, ikke en kulinarisk opplevelse siden jeg fløy økonomi denne gangen og måtte kjøpe maten. Jeg kan ikke huske om det ar vært noe sanselig opplevelse på business og økonomi ekstra. Hanna(som kommenterer mens jeg skriver dette innleget) påstår at det var veldig godt da hun fløy hjem fa Milano i fjor, da hadde de et internasjonalt tema og det var en liten smakebit fra hele verden, "du fløy business vennen min" svarte jeg da. Hanna er kanskje litt bortskjemt av sin far, hun fikk lov til å reise til Milano på besøk alene i fjor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...