tirsdag 14. juni 2011

Meldinger på Facebook

I helgen var jeg inne på Facebook siden min, jeg hadde ikke vært der på nesten en uke. Jeg oppdager at det var det mange meldinger som ventet på svar, noen farmville osv(hoppes lett over) og noen av det mer seriøse slaget.
"Liza det er ..... ..... datteren til ....., husker du meg? Kan du hjelpe meg med noe, jeg trenger noe raskt." Beskjeden var allerede en uke gammel så jeg tenkte, ja ja hun har vel funnet noen allerede. Men jeg svare at om hun fremdeles trengte hjelp, så skulle jeg stille opp jeg. Hun hadde fremdeles ikke funnet noen, så enden på visa er at jeg har vært med på casting, UÆÆÆ hjelp. HVA HAR JEG GJORT??? Og jeg river meg i håret billed talt, har hjertebank osv, osv. Gamle dama har blitt riv ruskende gal, jeg får skylde på førtiårs krisen.

Hva om de vil ha meg med? Hva skal jeg gjøre da? Tenk hva folk vil si?
Min skuespiller erfaring er:
Engel i Juleevangeliet i 1. klasse
En gammel anonym tante i noe merkelig i midten av barneskolen
Søvnig en av de syv dverger i Snøhvit
Og noen få andre jeg ikke en gang husker
Som dere ser ganske anonyme roller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...