søndag 5. juni 2011

Etter en vidunderlig sommerdag

Etter en deilig utedag gjorde jeg endelig ferdig hallen/entréen. Som dere ser endret jeg på blåfargen etter at jeg tok bilder av den sist, da jeg postet innlegget så jeg at det var litt vel tannkrem farget for meg
 Fikk hengt opp svart/hvit bilder av de to eldste barna fra de var små, før hadde jeg bare mønstrete tapet. Kommoden er en souvenir fra oppholdet vårt i Hong Kong
Dette rommet fører til stuen opp trappen, garasjen til høyre for kommoden og kontoret til høyre for skoskapene fra IKEA.
 For at skoskapene skulle dekke hele veggen, tilpasset jeg en liten hylle i samme serie og satte det i mellom et enkelt og et dobbeltskap, det er Neljes skohylle når hun ikke har slengt skoene rundt omkring i huset.
Fra stuen mot utgangsdøren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...