onsdag 20. april 2011

Påskepynt

Ja, da har jeg gjort et lite forsøk på å pynte til påsken.
Påskeharene er fra Maileg og de plukket jeg opp hos Lille Interiør på Jeløy i Moss.
Voksduken er kjøpt fra samme sted, husker jeg rett så er den fra Au Maison. Veldig praktisk med voksduk, når man har fire barn.

 Jeg fant tilslutt et gammelt kamera, men det er noe galt med det, det dugger liksom på den ene siden av linsen.
Man ser det spesielt her, det kan jo så klart være lyset fra vinduet bak eller rett og slett bare fordi jeg er en elendig fotograf.
Mamma, pappa og de fire barna ;)


På disse to bildene har jeg faktisk klart å klippe bort "duggen" så de ble ikke så ille, noe uklare men nokså greie.

God Påske til dere allesammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...